برای گسترش فرهنگسازی مصرف شیر و فرآورده های لبنی، رسانه ملی در اولویت است

برای گسترش فرهنگسازی مصرف شیر و فرآورده های لبنی، رسانه ملی در اولویت است

برای گسترش فرهنگسازی مصرف شیر و فرآورده های لبنی، رسانه ملی در اولویت است . مهندس شایان مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان ضمن تبریک سال نو با بیان این مطلب افزود : این مجموعه صنعتی توسعه فرهنگ مصرف را به عنوان یکی از مسئولیتهای اجتماعی خود در قبال جامعه می داند و در این مسیر متعالی از تمام توان و ظرفیتهای موجود استفاده می کند و در این میان نقش رسانه ملی در اصلاح دیدگاه های مردم بسیار مهم و قابل تأمل است . وی همچنین با ارائه آمارهای تکان دهنده از ابتلای جامعه به امراض گوناگون گوارشی مانند تب مالت که از طریق محصولات شیر خام که به صورت فله عرضه شده و به مردم منتقل می شود گفت : متاسفانه به علت عدم آگاهی مردم از نحوه تولید و نگهداری این محصولات، سالانه شاهد ابتلای جمع کثیری از مردم به بیماری سل گاوی و تب مالت هستیم که در این زمینه نیاز به همکاری رسانه وجود دارد. مهندس شایان همچنین خواستار گسترش برنامه های فرهنگ سازی مصرف شیر و لبنیات از رسانه ملی به منظور افزایش سرانه مصرف شد. در ادامه مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز ضمن قدردانی از تلاشهای این مجموعه، ابراز امیدواری نمود بتوانیم برای افزایش آگاهی مردم در این زمینه همکاری نماییم .