بازدید معاون استاندار آذربایجان شرقی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در راستای رفع مشکلات صنعت لبنیات در استان

بازدید معاون استاندار آذربایجان شرقی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در راستای رفع مشکلات صنعت لبنیات در استان

🔵معاون هماهنگی اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در صدر هیئتی متشکل از مدیرکل حفاظت محیط زیست ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت، مدیرکل تامین اجتماعی ،رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تبریز، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و جمعی از مدیران استانی ، ضمن بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، در جریان مشکلات این صنعت قرار گرفت.

🟡به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران ، علی جهانگیری، دستورات لازم را برای رفع برخی از این مشکلات صادر نمود. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در جریان این برنامه گفت : هدف از این بازدیدها، فعال نمودن ظرفیت واحدهای تولیدی بوده و اظهار داشت: تلاش می‌کنیم در سال جهش تولید و در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی، در جهت حمایت از صنعت گام برداریم .

🟣احد فلاحی مدیریت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته در این شرکت گفت : توسعه صنعت لبنیات به ویژه تولید محصولات پودری با کیفیت و در تناژ بالا می تواند علاوه بر توسعه صنعت دامپروری استان، در راستای حمایت از صنایع غذایی نیز نقش بسیار سازنده ای را ایفا نموده و تمامی کارکنان و کارگران این مجموعه شبانه روز در تلاشند با تولید انواع محصولات لبنی سالم و سلامت محور به سلامت خانواده ها کمک نمایند .

🔵سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اقتصاد دانش بنیان، توجه هر چه بیشتر و همکاری صمیمانه و تنگاتنگ دانشگاه و صنعت را در زمینه توسعه محصولات جدید و منطبق با خواسته های مردم و ذائقه خانواده ها را از دیگر برنامه های این صنعت عنوان نمود و گفت : نیاز امروز صنعت تحقیق و توسعه بوده و در مورد محصولات لبنی متنوع و همچنین حرکت در جهت افزایش کیفیت فرآورده ها، در دستور کار ما قرار دارد . وی همچنین مسئله اشتغال جوانان در این مجموعه را نیز یکی دیگر از مسائل مهم در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: به حول و قوه الهی توانستیم با توسعه این صنعت، به اشتغال استان نیز کمک نماییم .

🟣احد فلاحی مسئله محیط زیست و انرژی را نیز یکی دیگر از ارکان مهم و از اصول مسئولیتهای اجتماعی این مجموعه عنوان نمود و گفت : بار دیگر به همت تمامی همکاران و دست اندرکاران مجموعه توانستیم لوح و تندیس واحد منتخب و نمونه تولیدی استان را در زمینه حفاظت محیط زیست کسب نماییم .