بازدید معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری صنایع شیر ایران از شرکت پگاه آذربایجان شرقی

بازدید معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری صنایع شیر ایران از شرکت پگاه آذربایجان شرقی

🔵 معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری صنایع شیر ایران از شرکت پگاه آذربایجان شرقی بازدید نمود . روح اله خواجه تراب در نشست صمیمی با مدیریت، معاونین و کارشناسان این مجموعه ضمن قدردانی از فعالیتهای صورت گرفته در جهت بهبود سیستم ها گفت : با توجه به اینکه بخش عمده ای از منابع پول نقد شرکت های تولیدی به علت سرمایه گذاری در موجودی مواد اولیه است، اگر روش های انبارداری غیر اصولی مورد استفاده قرار گیرد، دچار افزایش ضایعات و کاهش سود خواهیم شد. وی در ادامه گفت: کمبود موجودی مواد منجر به وقفه در تولید می شود و هزینه های تولید با خرید فوری به منظور جلوگیری از این وقفه ها، افزایش می یابد.

🟡 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، خواجه تراب همچنین گفت: روش و سیستم برنامه ریزی انبار باید به گونه ای مدیریت شود تا از نگهداری نامناسب مواد اولیه جلوگیری گردد. وی توجه به برنامه ریزی دقیق به منظور پیشگیری از ایجاد ضایعات و در نتیجه کاهش سود آوری را یکی از مهمترین نکات مدیریتی در این حوزه دانست. در ادامه فلاحی مدیریت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نیز با اشاره به حضور نیروهای متخصص در زمینه برنامه ریزی، خواستار توجه به مسئله انبارها شد و گفت : توسعه سکوها و استفاده بهینه از فضای انبارهای موجود در دستور کار این مجموعه قرار دارد و استفاده از نرم افزارهای مختلف به منظور کنترل ورودی شیر خام و همچنین مواد اولیه را بسیار با اهمیت دانست و خاطر نشان شد؛ افزایش سود آوری شرکت با کاهش ضایعات و بهای تمام شده همراه باشد و امروز به همت کارشناسان متبحر این شرکت می توانیم به اهداف استراتژیک این حوزه دست یابیم .

🟢 لازم به ذکر است بازدید از خطوط تولید شرکت ، انبارهای مواد اولیه، انبار قطعات فنی ، محصولات و انبار دپوی شرق تبریز و همچنین حضور در بخش لبنیات، هایپر مارکت لاله پارک تبریز به همراه مدیریت و جمعی از مدیران مجموعه از دیگر برنامه های معاونت برنامه ریزی