بازدید ملکی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

بازدید ملکی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

🔵ملکی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی بازدید نمود . در این برنامه احد فلاحی ابتدا طی نشستی با ارائه گزارش فعالیتهای مختلف شرکت، ابراز امیدواری نمود این مجموعه بتواند در افزایش سطح کیفی شیر خام تولیدی استان نقش سازنده ای ایفا نماید.

🟡 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، مدیریت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی همچنین گفت : توسعه مراکز جمع آوری شیر خام هم در راستای توسعه صنعت دامپروری استان می باشد و ابراز امیدواری نمود در سال جهش تولید بتوانیم بیش از پیش به افزایش تولید شیر خام با کیفیت در آذربایجان شرقی کمک نماییم. وی تولید محصولات جدید و افزایش سطح کیفیت فرآورده های تولیدی، همگام با رصد بازار در تبریز را از مهمترین برنامه های این شرکت عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود با توسعه بازارهای داخلی و به ویژه صادراتی بتوانیم به اهداف ترسیم شده شرکت صنایع شیر ایران در این مجموعه دست یابیم .

🔵 در ادامه رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران نیز از زحمات بیدریغ تمامی مدیران ، کارکنان و کارگران شرکت پگاه آذربایجان شرقی به عنوان واحد نمونه لبنی استان، تشکر و قدردانی نمود. لازم به ذکر است بازدید از خطوط تولید و نحوه فرآوری انواع محصولات لبنی و همچنین نشست کاری با معاونین و مدیران شرکت، از دیگر برنامه های سفر یکروزه ملکی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران به تبریز بود .