بازدید نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از شرکت شیرپاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

بازدید نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از شرکت شیرپاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

🔷 حجت الاسلام والمسلمین میر تاج الدینی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی بازدید نمود. وی به مناسبت سال ۱۴۰۰ به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، ضمن حضور در خطوط تولید این مجموعه از نزدیک با نحوه فرآوری و تنوع محصولات آشنا شد. وی سپس در نشست صمیمی کارگران و کارکنان این شرکت گفت : رهبر معظم انقلاب برای سومین سال متوالی بر اهمیت تولید و نقش تعیین کننده آن در شکوفایی اقتصاد مقاومتی تاکید فرمودند و امسال نیز به مدد الهی و با تمام توان از حوزه صنعت حمایت خواهیم نمود و تلاش خواهیم کرد تا موانع پیش رو و همچنین بروکراسی های پیچیده اداری بر سر راه تولید را برطرف نماییم .

🔶 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، وی شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی را یک مجموعه بسیار توانمند تولیدی معرفی و ضمن قدردانی از مدیریت این شرکت، برنامه های پیش روی این مجموعه را بسیار امیدوار کننده و در راستای فرمایشات رهبری عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۰ شاهد رونق بیشتر و اقبال برند پگاه نزد مصرف کنندگان به عنوان یک برند شناخته شده و بسیار ارزشمند باشیم . وی تامین امنیت غذایی داخل کشور و هم زمان توجه به امر صادرات به کشورهای همسایه به ویژه بهره برداری از ظرفیت بازار روسیه را بسیار با اهمیت دانست و از آماده سازی زیرساختهای این شرکت برای تسهیل صادرات به کشورهای حوزه اوراسیا نیز ابراز خرسندی نمود.

🔷 پیش از سخنان حجت الاسلام والمسلمین تاج الدینی ، مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارشی کوتاه از توانمندی های این مجموعه گفت : به همت جوانان متخصص و کارگران توانای پگاه آذربایجان شرقی، در سال ۱۴۰۰ با شتاب بیشتر به سمت اهداف تعیین شده پیش خواهیم رفت و با دریافت شیرخام بیشتر و تولید محصولات جدید و متنوع همگام با ذائقه مشتریان و تامین سلامت جامعه گام برمی داریم .

🔶 مرتضی اعیانی بهره برداری از ظرفیتهای بسیار بالای این شرکت را به عنوان یک صنعت پیشرو در استان به جهت رونق دامپروری و کمک به تامین نیازهای صنایع غذایی ، به دلیل قرار گرفتن قطب شیرینی و شکلات کشور در این استان را بسیار با اهمیت خواند و ایجاد اشتغال پایدار را از برکات این صنعت در جامعه خواند.