با هدف توسعه بازارهای صادراتی به حوزه کشورهای اورآسیا: 🟣کد IR شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی تمدید شد

با هدف توسعه بازارهای صادراتی به حوزه کشورهای اورآسیا: 🟣کد IR شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی تمدید شد

کد IR شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با هدف توسعه بازارهای صادراتی به حوزه کشورهای اورآسیا، تمدید شد. فلاحی مدیریت شرکت با اعلام این خبر افزود : توجه به بازارهای صادراتی می تواند ما را در تولید محصولات جدید و همچنین توسعه صنعت به منظور افزایش توان مجموعه و کمک به تولید شیر خام با کیفیت در سطح استان یاری نماید و در این مسیر با فراهم ساختن زیرساختهای لازم و همچنین انجام ممیزی های دقیق و کارشناسی، این شرکت موفق به تمدید گواهینامه کد IR گردید.

🟡 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، فلاحی همچنین با اشاره به اهمیت صادرات به کشورهای مختلف با هدف توسعه بازار گفت : توجه به فرآورده های صادراتی می تواند در افزایش کیفیت محصولات تولیدی نیز بسیار مؤثر باشد و این یعنی راندمان شرکت را می توان در تمام عرصه ها به رشد و شکوفایی رساند. وی در پایان با اشاره به اهمیت کیفیت تولید فرآورده ها گفت : افتخار مجموعه صنایع شیر ایران ( پگاه ) این است که محصولات با مواد اولیه بسیار با کیفیت بالا به دست مصرف کنندگان نهایی می رسد .

🟢 وی در پایان خواستار تسهیل هر چه بیشتر امر صادرات از سوی مسئولین امر شد و خاطرنشان شد رشد و شکوفایی صنعت در گروه اهتمام همه واحدها می باشد.