برنامه ریزی شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برای افزایش ظرفیت سردخانه زیر صفر بازارگستر پگاه شعبه شرق تبریز

برنامه ریزی شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برای افزایش ظرفیت سردخانه زیر صفر بازارگستر پگاه شعبه شرق تبریز

شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برای افزایش ظرفیت سردخانه زیر صفر بازارگستر پگاه شعبه شرق تبریز برنامه ریزی های لازم را انجام داد . مرتضی اعیانی با اعلام این خبر افزود: این شعبه در حال حاضر ظرفیت انبارش کره به مقدار ۴۰ تن را در سردخانه زیر صفر دارا می باشد که با ایجاد تغییراتی، ظرفیت این سردخانه تا ۱۳۰ تن نیز قابل افزایش می باشد. وی توجه به پتانسیل های موجود در این مجموعه و بهره برداری مناسب از تجهیزات به نحو مقتضی را از مهمترین اهداف استراتژیک این مجموعه دانست و ابراز امیدواری نمود با اجرای طرح های صنعتی در این زمینه بتوانیم به ظرفیتهای موجود به نحو مطلوب بهره برداری نماییم.

🔶 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، مدیرعامل شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در جریان بازدید از مجموعه پخش سراسری بازارگستر پگاه شعبه شرق تبریز گفت : حرکت جمعی تمامی واحدها در جهت کاهش ضایعات به منظور کاهش بهای تمام شده محصولات تولیدی باشد و این مهم با برنامه ریزی مناسب و استفاده از پتانسیل های داخلی و نیروی انسانی متخصص این شرکت قابل اجرا می باشد .

🔷 لازم به ذکر است این بازدید با هدف بررسی فضای انبارهای در اختیار این مجموعه و افزایش ظرفیت سردخانه زیر صفر شعبه شرق تبریز صورت گرفته است .