برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم هلدینگ در پگاه تهران

برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم هلدینگ در پگاه تهران

ضمنا

  

به گزارش روابط عمومی هلدینگ مشروح سخنان علی رومی مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی در آغاز مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت های مجموعه هلدینگ بدین شرح است:
برادران عزیزم مدیران محترم عامل و برادران و خواهران عزیزم، مدیران محترم ستادی هلدینک … سلام علیکم .
پیامبر رحمت( ص )فرمودند: هرگاه آشوب ها چون شب تار شما را فرا گرفت به قرآن روی آورید، قرآن راهنمایی است که شما را به بهترین راه ها هدایت می کند.
عزیزانم ؛ امروز جامعه ما شدیدا نیازمند معارف واخلاق قرآنی است و متاسفانه امروز بسیاری از ما این کتاب آسمانی و معجزه الهی را تنها گذاشته و جز برای تشریفات واموات از آن بهره ای نمی بریم.
ما امروز در مجموعه بزرگ پگاه تهران در یک محفل معنوی قرآنی گرد هم آمدیم تا در سالروز حماسه شهیدانِ آزادی خرمشهر نگاهی دوباره به این کتاب آسمانی نموده تا نسیمی از رحمت الهی بر ما بوزد و حالمان را بهتر کند.
اینجانب بر اساس وظیفه شرعی و اخلاقی و قانونی از همه مدیران عامل محترم و عزیزم و همچنین مدیران دلسوز و بزرگوار ستادی ام می خواهم این رسالت الهی را که بر عهده ما و شماست فراموش نکرده و قران را در حوزه تحت مدیریت خود مهجور نگه نداریم.
تدبر و مطالعه قرآن و احیاء محافل قرآنی قطعا در زندگی، مدیریت و کسب و کار ما تاثیر بسیار مثبت خواهد گذاشت.
از همه عزیزانم انتظار دارم نور و روشنی قرآن را در شرکت خود احیا نمایید و با تشویق همکاران و خانواده هایشان بصورت مادی و معنوی در برگزاری محافل و مجالس و مسابقات قرآنی پیشقدم باشید و بودجه ای را برای این امر مهم و خطیر که بنا به فرموده مقام معظم رهبری: هر آنچه در راه ترویج و اعتلای قرآن خرج کنید اسراف نیست؛ در نظر بگیرید و انرژی مضاعفی در مجموعه و خانواده بزرگ هلدینک غذایی، کشاورزی و دارویی ایجاد کنید، ان شااء… .

همه عزیزانم در برگزاری مسابقات قرآنی طی امروز و فردا در پگاه تهران کمال تشکر را داشته باشم به ویژه برادران خوبم جناب آقایان بصیر زاده و صراف زاده و سایر عزیزانم … . آجرک الله … ( برادر و خدمتگزارتان ؛ رومی