بمناسبت پنجم آذر روز ملی بسیج مستضعفان برگزاری برنامه شیفت ایثار در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

بمناسبت پنجم آذر روز ملی بسیج مستضعفان برگزاری برنامه شیفت ایثار در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

🔵 برنامه شیفت ایثار بمناسبت پنجم آذر روز ملی بسیج مستضعفان و هفته گرامیداشت بسیج در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد. این مراسم با حضور فرمانده حوزه ۲ بسیج کارگری شهید زوار ، مدیریت شرکت و جمعی از کارکنان و کارگران بسیجی، در محل کارخانه تولید شیر خشک و محصولات پودری شرکت پگاه آذربایجان شرقی با عنوان شیفت ایثار اجرا گردید. فلاحی مدیریت مجموعه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و فرا رسیدن پنجم آذر، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین را به تمامی همکاران بسیجی و مجموعه دست اندرکاران خدوم این مجموعه تبریک عرض نمود.

🟡 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، فلاحی همچنین گفت : بسیج کارگری همواره در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان و استکبار جهانی بوده و در این مسیر به اجرای برنامه‌های مختلفی می‌پردازد که یکی از این طرح‌ها شیفت ایثار است که به حمدالله با روحیه بسیجی و بسیار خوب کارگران و کارکنان این شرکت، شاهد برگزاری آن هستیم . طرح شیفت ایثار یکی از طرح‌های مداوم بسیج کارگری در سال بوده و در این طرح، کارگران یک شیفت کاری را بدون دریافت دستمزد، فعالیت می‌کنند و درآمد حاصل از آن به بخش خیریه اختصاص می‌یابد که امسال با وضعیت به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مبلغ در جهت کمک به آسیب دیدگان معیشتی از کرونا اختصاص می‌یابد.

🟢 در پایان وی از همکاران شرکت خواست با حفظ روحیه بسیجی خود، در ادامه این مسیر متعالی یعنی افزایش دریافت شیر خام، کاهش و مدیریت ضایعات و تولید محصولات جدید بتوانیم سلامتی و نشاط را به مردم و مشتریان هدیه نماییم .