حضور مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی ، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

حضور مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی ، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی


حضور مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی ، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی
بنا به این گزارش، علی رومی ضمن شرکت در جلسه هیئت مدیره شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، با اشاره به مباحث مربوط به این مجموعه، بیان داشت: توانمندی های این شرکت از لحاظ نیروی انسانی متخصص بسیار خوب ارزیابی می شود که باید از پتانسیل های موجود در آن بهره برد.
وی توجه به تولید محصول با کیفیت و همچنین مباحث مربوط به مشتری مداری را از مهمترین اهداف این شرکت خواند و ابراز امیدواری کرد که بتوان با استفاده از ظرفیت دو کارخانه شیر خشک و هم چنین تولید پنیرهای متنوع در تبریز که مهد پنیر بوده و دارای طرفداران زیادی است، سهم بازار خوبی را در استان و منطقه کسب نمایید .
مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی کشاورزی و دارویی همچنین توجه به مسائل مربوط به صرفه جویی در انرژی را از مهمترین مباحث روز خواند، و اظهار داشت: باید همه دست به دست هم داده و در مصارف انرژی برای افزایش راندمان و همچنین صرفه جویی در این ثروت و سرمایه ملی تلاش نماییم.
پیش از سخنان علی رومی، شایان مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان شرقی گزارشی از فعالیتهای این شرکت را به هیئت مدیره ارائه داد.

پس از جلسه هیئت مدیره شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، مدیر عامل هلدینگ به همراه مدیرعامل پگاه آذربایجان شرقی و سایر مدیران و کارکنان این مجموعه در نماز جماعت شرکت کرد ند.
علی رومی پس از ادای فریضه نماز با کارکنان و کارگران حاضر دیدار نمود.
وی برپایی نماز جماعت در نمازخانه های سایر شرکت ها را از مهمترین عوامل همبستگی و هم افزایی دانست و ابراز امیدواری کرد این فریضه الهی با شکوه هر چه تمام تر در تمام مجموعه ها برگزار شود.
مدیر عامل هلدینگ با تاکید بر برگزاری مسابقات قرآنی و انس با قرآن و مفاهیم آن به ویژه در میان فرزندان و خانواده های پرسنل، انس با قرآن را چراغ راه آینده و مایه هدایت همه نسل ها عنوان کرد.

برگزاری جلسه هماهنگی بازار گستر منطقه یک در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی از دیگر برنامه های این سفر بود.
مدیرعامل هلدینگ در ابتدای این جلسه توجه ویژه و جدی به بازار را از مهمترین مسائل پیش رو دانست و ضمن تاکید بر مسئله افزایش کیفیت محصولات و همچنین مزیتهای رقابتی در بازار ، خواسته مشتریان را از اولیت های فروش عنوان کرد.
علی رومی در ادامه اظهار داشت : برنامه ریزی و داشتن استراتژی موثر می تواند در توسعه بازارهای داخلی و بحث صادرات بسیار مهم باشد .
مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی رصد بازار و توجه به تحرکات رقبا را با اهمیت دانست و در این زمینه حفظ وحدت رویه در بین سایر شرکت های بازارگستر منطقه یک را خواستار شد.
در این جلسه، احمد حسین غلامی (مدیرعامل بازارگستر پگاه منطقه یک) ، گزارشی از میزان فروش و تولید محصولات در منطقه را ارائه کرد.
گفتنی است این جلسه با حضور مدیران عامل شرکت های شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی ، پگاه آذربایجان شرقی و پگاه زنجان، به همراه مدیران شعب بازارگستر منطقه یک در محل سالن جلسات شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد.