حمایت از دامداران یکی از مهمترین برنامه های استراتژیک شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

حمایت از دامداران یکی از مهمترین برنامه های استراتژیک شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

🟣 حمایت از دامداران یکی از مهمترین برنامه های استراتژیک شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

🔵 فلاحی مدیریت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب افزود : دامداران به عنوان شرکای استراتژیک این مجموعه هستند و ما با توان دامدارای ها می توانیم شیر خام با کیفیت را سالم سازی و استاندارد نموده و با تبدیل به انواع محصولات لبنی، سلامتی و نشاط را به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه نماییم. بی تردید نقش این مجموعه در توسعه صنعت دامپروری استان بسیار با اهمیت بوده، زیرا شیر خام تولیدی را دریافت و به سفره های مردم می رسانیم . در این چرخه، صنایع وابسته به دامداری همچون کارخانجات تولید غذای دام و طیور نیز از کار آفرینی بالایی در استان برخوردار هستند و ما بصورت غیر مستقیم نیز برای این مجموعه ها اشتغال ایجاد می نماییم.

🟡 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، فلاحی مدیریت این شرکت با حضور در دامداری های صنعتی، کارخانجات تولید خوراک دام و مراکز جمع آوری شیر خام استان، از زحمات و تلاشهای آنان در راستای شکوفای صنعت لبنیات، تجلیل نمود. وی در دیدار های جداگانه با آنها، گفت : صنعت دامپروری کشور یکی از صنایع مهم بخش کشاورزی بوده و این صنعت بیشترین سهم از تولید ناخالص داخلی در بخش کشاورزی را بر عهده دارد و در اقتصاد ملی، تامین امنیت غذایی و بهبود شاخص های سلامت و بهداشت جامعه نیز نقش اساسی و تعیین کننده ای دارد.

🔵 فلاحی مدیریت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی و اختصاص ۸۰۰ هکتار زمین از محل منابع ملی برای تأسیس کشت و صنعت ، دامپروری و صنایع وابسته در استان، توسط شرکت پگاه گفت : تهیه خوراک دام و تأمین مواد اولیه برای صنعت دامپروری، بسیار مهم بوده و در این راستا نیازمند کمک و حمایت برای تولید شیر خام با کیفیت هستیم. فلاحی در این برنامه همچنین تاکید نمود، امروز برای ارتقاء جایگاه صادرات غیر نفتی کشور در زمینه شیر خشک و محصولات پودری و سایر فرآورده های لبنی به ویژه در استان، ناچار به افزایش تولید شیر خام با کیفیت هستیم و این موضوع باید در دراز مدت برنامه ریزی گردد .