دیدار مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با پرسنل، به مناسبت سال نو

دیدار مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با پرسنل، به مناسبت سال نو

🔷 مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی به مناسبت سال نو با پرسنل دیدار و گفتگو نمود . مرتضی اعیانی ضمن ابراز خرسندی از نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ، گفت: امسال را با هدف ارزش آفرینی بیشتر و تحرک بخشیدن به پتانسیل های بالقوه فکری و توانمندی های فنی و ارزشمند منابع انسانی آغاز نمودیم و امیدواریم با استفاده صحیح از منابع سخت افزاری و نرم افزاری سازمانی بتوانیم به اهداف استراتژیک خود دست یافته و با تولید محصولات متنوع و با کیفیت به گسترش سلامتی و نشاط در جامعه کمک نماییم.

🔶 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، اعیانی با حضور در خطوط تولید، سال نو را با اهداء شاخه گل به کارگران، کارکنان و جمعی از دامداران این مجموعه تبریک گفته و برای همگان در سال جدید از درگاه پروردگار مهربان، سلامتی و پیشرفت در امورات را خواستار شد. مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در ادامه این برنامه با حضور در شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه شعبه تبریز، سال نو را به همکاران بخش توزیع و فروش نیز تبریک گفت.

🔷 وی همچنین شوق و اشتیاق درجهت ایفای نقش سازنده به منظور دستیابی به سکوهای افتخار و بالندگی را از مهمترین نقاط قوت کارگران و کارکنان این مجموعه دانست و ضمن ابراز خرسندی از سیلان معنوی، عشق و شور در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، حرکت به سمت آینده ای روشن با اتفاقاتی بسیار خوب و سازنده را در افق سال ۱۴۰۰ پیش بینی نمود .

۱۴۰۰/۰۱/۰۷