دیدار مدیریت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حفاظت محیط زیست و سرپرستی بانک ملت استان

دیدار مدیریت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حفاظت محیط زیست و سرپرستی بانک ملت استان

 

🔵 فلاحی مدیریت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در دیدارهای جداگانه با مدیران کل حفاظت محیط زیست ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرستی بانک ملت استان گفتگو نمود . وی ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیتهای این مجموعه در راستای مسئولیتهای اجتماعی برند معظم پگاه، گفت : به حول و قوه الهی این شرکت در سالهای گذشته با پیروی از استانداردهای داخلی و بین المللی در زمینه حفاظت از محیط زیست، برنامه های بسیار خوبی را در زمینه کاهش مصرف انرژی و همچنین حفاظت از محیط زیست انجام داده و موفق شدیم تا تندیس طلایی صنعت سبز کشور را به این مجموعه اختصاص دهیم .

🟡 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، فلاحی همچنین با اشاره به بهره مندی این شرکت از کارشناسان محیط زیست و انرژی خاطرنشان شد ؛ توجه به حفظ و توسعه فضای سبز و همچنین معیارهای بسیار ارزشمند زیست محیطی باعث شده تا ما به عنوان صنعت سبز فعالیتهای تولیدی خود را در سالی که به عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب معرفی شده ، به پیش ببریم . فلاحی همچنین در دیدار با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن آرزوی توفیق در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت : شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی افتخار دارد تا سالانه با اجرای برنامه های فرهنگسازی مصرف شیر و فرآورده های لبنی برای خانواده ها، به سلامت جامعه کمک نماید .

🟢 فلاحی همچنین در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملت گفت: مشارکت بانک های عامل می تواند به توسعه صنعت و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در جامعه کمک نماید. در این دیدار سرپرستی بانک ملت نیز از اعلام آمادگی بانک مطبوع خود در راستای برنامه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی خبر داد و ابراز امیدواری نمود بانک ملت بتواند در توسعه بخش های مختلف تولیدی این مجموعه توانمند، کمک نماید .

۱۳۹۹/۱۲/۰۶