شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی از حسابداران خود تجلیل نمود

شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی از حسابداران خود تجلیل نمود

🔵 شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی از حسابداران خود تجلیل نمود . فلاحی در آیین تجلیل از حسابداران و حسابرسان این مجموعه که در ساعات اولیه کاری روز شنبه انجام گرفت، ضمن گرامیداشت ۱۵ آذر روز ملی حسابدار، بر مسئولیت حسابداران و متصدیان امور مالی تاکید نموده و ضرورت توجه جدی در به روز کردن دانش و مهارت نیروهای حوزه مالی را مهم ارزیابی نمود.

🟡 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، مدیریت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در این مراسم گفت : جا دارد از تلاشها و تدبیر همه کارکنان امور مالی که با صبر، دقت و حساسیت در مسائل مالی، این مجموعه را در رسالت خود که همان تولید شیر و فرآورده های لبنی و تأمین سلامت جامعه است یاری می نمایند ؛ سپاسگزاری نماییم. وی انجام کار با کیفیت در حوزه مالی را مستلزم رعایت قانون و دقت بالا در انجام وظایف دانست و افزود: باید ضمن دقت در فعالیتها، نظارت کاملی نیز بر اموال موجود صورت گیرد.

🟢 همچنین در این دیدار که با حضور مدیریت، اعضاء هیئت مدیره و جمعی از مدیران مجموعه صورت گرفت ، فلاحی با اشاره به شکوفایی صنعت و برنامه های بسیار خوب و استراتژیک این مجموعه در راستای اقتصاد مقاومتی، افزود : امروز شرکت پگاه آذربایجان شرقی با یاری پروردگار مهربان و تلاش شبانه روزی شما همکاران شریف توانسته است آینده ای بسیار روشن و افقی درخشان برای این شرکت ترسیم نموده و در این راه نیز سهامداران ما در بورس می توانند با افزایش سرمایه، اعتماد خود را به تلاش کارگران این شرکت ابراز نمایند.