شیر بطری شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در خط تولید قرار گرفت

شیر بطری شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در خط تولید قرار گرفت

 

🔵 شیر بطری شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در خط تولید قرار گرفت . احد فلاحی مدیریت شرکت با اعلام این خبر افزود: از برکات سال جهش تولید و اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب و به همت تلاشگران صنعت و متخصصین داخلی، خط تولید شیر بطری این شرکت که ماهها دچار مشکلات فنی و مهندسی شده و پس از ۹ ماه تأمین از شرکت پگاه گیلان که به لحاظ مسافت نیز دارای صرفه اقتصادی نبود؛ بار دیگر به چرخه صنعت بازگشته و با قدرت در حال تولید این محصول جهت روانه به بازار گشته است.

🟡 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، فلاحی با اشاره به اهمیت توسعه بازار داخلی ، گفت : انتظار مردم و مشتریان ما به عنوان یک برند ۶۶ ساله این است که شیر و فرآورده های لبنی را با تنوع طعم و بسته بندی روانه بازار نموده و بتوانیم امنیت غذایی و سلامت جامعه را به ویژه در این روزهای کرونایی تأمین نماییم . وی همچنین شیر بطری تولیدی این مجموعه را بسیار با کیفیت بالا توصیف نمود و گفت : این خط تولید با ظرفیت ۳هزار بطری در ساعت می تواند نیاز شیر بطری مشتریان و مغازه داران را در سطح استان و کلانشهر تبریز تأمین نماید .

🟢 وی ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی پرسنل بخش فنی مهندسی و همچنین تولید، خاطر نشان شد ؛ امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و کوشش جوانان مؤمن و بسیجی این مجموعه توانایی ساخت و تعمیر تجهیزات فنی مورد نیاز در بسیاری از بخش ها میسر شده و راه اندازی خط شیر بطری نیز گویای این موضوع است و امیدواریم بتوانیم نقشی سازنده در سلامت خانواده ها ایفا نماییم .