فلاحی مدیریت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در دوره آموزشی فرزند پروری سیره عملی و تربیتی حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی خانواده های پگاهی

فلاحی مدیریت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در دوره آموزشی فرزند پروری سیره عملی و تربیتی حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی خانواده های پگاهی

سیره عملی و تربیتی حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی خانواده های پگاهی است. فلاحی مدیریت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در دوره آموزشی فرزند پروری ویژه بانوان کارکنان این مجموعه با عنوان این مطلب گفت: وقتی فرزندان حضرت فاطمه (س) صبر، آزادگی، یکتاپرستی و ایمان را در تمامی اعمال مادر می‌بینند، از آن درس اخلاق و عمل می‌گیرند و این چنین است که هر کدام اسوه و سرمشق جامعه اسلامی می‌شوند. وی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت آن بزرگ بانوی اسلام و تقارن آن با شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: توجه به بنیان خانواده به ویژه بانوان و فرزندان کارکنان مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی می تواند در امنیت فکری و ایجاد روحیه نشاط سازمانی مؤثر باشد .

🟡 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، فلاحی همچنین با قدردانی از عوامل دست اندرکار مسابقه عکاسی با محصولات پگاه در سفره یلدا، ابراز امیدواری نمود با برگزاری چنین مسابقاتی بتوانیم به ایجاد نشاط سازمانی در ایام کرونایی کمک نماییم. وی روحیه ایثار و فداکاری در پرسنل را از اهم پیشبرد برنامه های این شرکت خواند و گفت : نیروی انسانی شاغل در این شرکت ارزشمند ترین دارایی این سازمان بوده و من قدردان زحمات تک تک پرسنل مجموعه به ویژه خانواده های گرامی کارکنان هستم و امیدوارم با تلاش شبانه روزی بتوانیم سفره های کارگران و کارکنان را بیش از پیش پر برکت نماییم .

🟢 لازم به ذکر است دوره آموزشی روانشناسی خانواده با موضوع فرزند پروری امروز با حضور دکتر چرندابی و خانواده های کارکنان و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن آمفی تئاتر این شرکت برگزار و به نفرات برتر عکاسی با سفره یلدا ، جوایزی از طرف مجموعه با حضور مدیریت این شرکت اهداء گردید.