محصولات نوآورانه شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در سبد صادرات کشور

محصولات نوآورانه شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در سبد صادرات کشور

محصولات نوآورانه شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در سبد صادرات کشور قرار می گیرد. فلاحی مدیریت این مجموعه با اعلام این خبر افزود: تولید محصولات صادراتی جدید به منظور توسعه بازارهای صادراتی در دستور کار کمیته تحقیق و توسعه قرار گرفت. وی با اشاره به رصد بازارهای صادراتی و توجه به ذائقه کشورهای هدف صادرات توسط این مجموعه، گفت : خیز شرکت توانمند پگاه آذربایجان شرقی در این زمینه می تواند به توسعه خطوط تولید و همچنین افزایش دریافت شیر خام منتهی گردد و بدینوسیله بهره وری و راندمان را در تمام جهات می توانیم افزایش دهیم .

🟡 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، فلاحی در جمع مدیران تولید و کیفیت صنایع شیر ایران ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیتهای بسیار خوب آذربایجان شرقی به لحاظ نیروی انسانی متخصص و شیر خام با کیفیت و همچنین تجهیزات مدرن، گفت: می توان ارزش سبد صادراتی را افزایش داده و در این زمینه هم تصمیمات بسیار مهمی اتخاذ گردید. وی همچنین از تمامی مدیران ، کارشناسان و کارگران خطوط تولید خواست با حساسیت بیشتر و استفاده از علم روز، به افزایش تنوع و کیفیت فرآورده های صادراتی، توجه نمایند و در این زمینه هم خواستار رفع موانع تولید شد.

🟢 فلاحی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از حمایتهای دفتر مرکزی صنایع شیر ایران به ویژه معاونت تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید، گفت : شرایط اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب باید در تمامی سطوح، به جهش تولید منتهی شود و امروز نیازمند حمایت مسئولین استانی هم در این زمینه هستیم و اخیراً نیز با تمدید گواهینامه کد آی آر، به اراده این مجموعه در توسعه صادرات استان و کشور مهر تایید زده شد.