مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد

مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد

🔵 مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد. احد فلاحی مدیریت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در ابتدای این مراسم که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در محوطه فضای سبز مجموعه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد؛ با بیان اینکه امنیت و اقتدار نظام، امروز در سایه رشادت و خون پاک شهیدان است خاطرنشان ساخت: ملت رشید ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی به تمام قدرتهای شرق و غرب نشان داد که پرورش یافتگان مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) هستند و امروز به حول و قوه الهی و در سال جهش تولید با همت کارکنان و کارگران این شرکت، توانستیم در راه اقتصاد مقاومتی و ارتقاء جایگاه سلامت خانواده ها گام برداریم .

🟡 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران ، سردار عباسقلیزاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در این مراسم به رسالت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره نمود و اعلام داشت : شما در دوران دفاع مقدس درسهایی از مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی را به یادگار گذاشتید و امروز در جنگ اقتصادی که توسط دشمنان آغاز شده به مدد الهی و با همت شما عزیزان غیرت مند در این جبهه نیز سربلند بودیم و هیچ کدام از این تحریم ها کار ساز نبوده، بلکه بالعکس ملت ما را قویتر و مقاومتر نیز نموده است.

🔵 در پایان این مراسم از جانبازان حاضر در این جلسه و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، از سوی شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد . برپایی نماز ظهر و عصر ، قرائت زیارت و خاطره گویی توسط تعدادی از جانبازان سرافراز، از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود .