ملکی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران در تبریز :  کارخانجات تولیدی پگاه به سمت نوآوری حرکت کنند

ملکی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران در تبریز :  کارخانجات تولیدی پگاه به سمت نوآوری حرکت کنند

ملکی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران در تبریز :
کارخانجات تولیدی پگاه به سمت نوآوری حرکت کنند

🔵 کارخانجات تولیدی پگاه به سمت نوآوری حرکت کنند . ملکی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران با اعلام این مطلب افزود : سازمانها برای اینکه جوان بمانند نیاز به نوآوری دارند و در این مسیر متعالی است که می توانیم به قله های موفقیت دست یابیم . وی با اشاره به حرکتهای بسیار خوبی که در مدت کوتاه مسئولیت فلاحی به عنوان مدیریت این مجموعه انجام شده خاطر نشان شد؛ در دومین برنامه بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی فعالیتهای مثبتی قابل مشاهده است، به ویژه در راستای توسعه محصولات جدید که به حول و قوه الهی امروز تعدادی از آنها مورد تست چشایی قرار گرفت و بزودی پس از اخذ مجوزهای لازم روانه بازار مصرف و تقدیم به سفره های با برکت ایرانیان خواهد شد .

🟡 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، ملکی همچنین ضمن بازدید از خطوط مختلف تولید این شرکت گفت : مجموعه پگاه آذربایجان شرقی از لحاظ قدمت تاریخی و نوع محصولاتی که دارد؛ در بین کارخانجات پگاه دارای عنوان و برند بوده و با پتانسیلی که در این مجموعه به لحاظ مدیریت موفق ، هیئت مدیره منسجم و همچنین مدیران و کارشناسان توانمند وجود دارد؛ قطعاً افقی بسیار درخشان در انتظار آینده است. وی با اشاره به اهمیت توسعه بازارهای داخلی و صادراتی گفت : قطعاً مشکلات این مجموعه عظیم صنعتی باید بزودی برطرف گردد تا بتواند با دریافت شیر خام با کیفیت و تبدیل آن به انواع محصولات لبنی مطابق با استاندارد و همچنین ذائقه مردم و مشتریان چه در داخل کشور و چه در بازارهای بین المللی نام پگاه را در سطح منطقه ای مطرح نماید .

🟢 ملکی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران همچنین در نشستی با معاونین و مدیران این مجموعه گفت: حرکت نوآورانه و تولید محصولات جدید می تواند راهگشای شما در بسیاری از جهات مختلف باشد و امروز این حرکت بالقوه را در شما دیدم و انتظار شرکت صنایع شیر ایران، حرکت هوشمندانه و پر قدرت شما در تمامی عرصه ها به ویژه تولید و کاهش ضایعات می باشد. فلاحی مدیریت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نیز در این نشست ضمن قدردانی از حضور رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران، آن را مایه خیر و برکت عنوان کرد و اعلام داشت، امروز اگر موفقیتی حاصل شده در سایه عنایات حضرت حق و رهنمون های مدیران تلاشگر در دفتر مرکزی صنایع شیر ایران به ویژه مدیر عامل محترم و شخص جنابعالی و تمامی عزیزانی که شبانه روز در تلاش برای موفقیت شرکتهای گروه به ویژه مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی هستند.