ملکی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران در جریان بازدید از بازار گستر شعبه اردبیل : توسعه علمی بازار می تواند به توسعه صنعت لبنیات کشور کمک کند

ملکی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران در جریان بازدید از بازار گستر شعبه اردبیل : توسعه علمی بازار می تواند به توسعه صنعت لبنیات کشور کمک کند

وسعه علمی بازار می تواند به توسعه صنعت لبنیات کشور کمک نماید. ملکی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران در جریان بازدید از بازارگستر شعبه اردبیل و همچنین سایت دریافت شیر خام این منطقه، با اعلام این مطلب افزود: امروز برای شکوفایی و رشد بیش از پیش شرکت صنایع شیر ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان شیر و فرآورده های لبنی کشور این است که به توسعه بازار و استفاده از روشهای علمی در این زمینه، بیشتر توجه نماید.

🟡 به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، ملکی همچنین گفت : سازمانها برای اینکه جوان بمانند نیاز به نوآوری دارند و در این مسیر متعالی است که می توانیم به قله های موفقیت دست یابیم. وی در جریان بازدید از بازارگستر شعبه اردبیل هم خواستار کاهش هزینه های توزیع و فروش محصولات پگاه در کل کشور شد و در ادامه از دست اندرکاران این شعبه که در راه تعالی برند پگاه شبانه روز تلاش می نمایند، قدردانی نمود.

🟢 همچنین در جریان این بازدید فلاحی مدیریت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نیز ضمن تقدیر از حضور رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران در سایت دریافت شیر خام پگاه در استان اردبیل گفت : امروز در مجموعه پگاه آذربایجان شرقی کارکنان و کارگران این مجموعه در تلاش برای افزایش دریافت شیر خام برای تولید محصولات جدید و با کیفیت جهت توسعه بازار و منطبق با ذائقه مردم ایران اسلامی هستند و در این مسیر متعالی نیازمند روحیه همدلی و هم افزایی هستیم.