پویش بزرگ ورزش کارخانجات استان، در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی آغاز شد

پویش بزرگ ورزش کارخانجات استان، در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی آغاز شد

 

 

🔵در ابتدای این مراسم فلاحی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت ورزش و تزریق نشاط اجتماعی در محیط های کاری، گفت : ورزش افزون بر آن که موجب شکل گیری یک انسجام گروهی در بین کارگران می شود، افزایش راندمان کاری را نیز به دنبال خواهد داشت. ورزش کارگری یکی از مقوله های مهم در جامعه محسوب می شود. اهمیت دادن به این بخش می تواند در افزایش انسجام و همدلی کارکنان شرکت در محیط کار نیز موثر باشد. قشر توانمندی که چرخ تولید را می چرخانند و قدم برداشتن برای سلامت آنها، می تواند در بالا بردن بازدهی فعالیت آنان در اجتماع نیز تاثیرگذار باشد.

🟡به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران ، پویش بزرگ ورزش کارگری در کارخانجات صنعتی که به دوشنبه های کار و ورزش معروف است در شرکت شیر پگاه تبریز آغاز به کار نمود. در این پویش حسین فتحی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ، احد فلاحی مدیرعامل شیر پگاه آذربایجان شرقی ، ابوالفضل امیدی رئیس هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی همگام با کارکنان این مجموعه شروع به ورزش صبحگاهی نمودند.

🔵در پایان این مراسم بین شرکت کنندگان قرعه کشی انجام گرفته و به ۲۰ نفر از کارگران ورزشکار و همچنین تمامی بانوان حاضر در این همایش صبحگاهی، هدایایی به رسم تقدیر اهدا گردید.